Correction: Ossoff Declines Debate story

ATLANTA (AP) — In a story June 4 about congressional candidate John Ossoff declining to participate in a nationally televised debate, The Associated Press reported erroneously details of the debate’s broadcast. It can be heard on WABE, Atlanta’s NPR station,…

from http://www.tulsaworld.com – RSS Results in news* of type article http://ift.tt/2r2Op4W
Owasso Carpet and Floor

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s